Posts written by ….:::porumbelu' ady_sm:::….

  1. .
    7 ca mi simpatic :))
  2. .
    super frumos , are formatu lui interesant si placut la vedere :D mi-ar fi placut sa ii ieie unu la fel la tata dar pt transport modular , sa ai multa bafta si LA MULTI KM cu el :wub: :wub: :wub:
  3. .
    ce baban ii Leu asta http://picturepush.com/public/8633461 :D
    dar iveco asta ii amuzant :)) ce instrutzat ii
    http://picturepush.com/public/8633445
  4. .
    doamne ce imi placea cum fuge peste dealuri cu 95 km/h era ca vantu peste APENINI si aici in nord,porneam la Roma cu granule de plastic catre Milano pentru Germania si Austria si erau multi care treceau pe langa noi,cand sa ajunga la munte la sfertul urcarii erau deja pe dreapta cu apa fiarta si ne faceau cu mana aia cand ne vedeau ... ce frumos mergea ! bafta multa Mitza.
  5. .
    sincer parerea mea ii urmatoare, da are el 750 de cai si daca ii are inseamna ca is buni la ceva si au fost facut cu un scop pentru a satisface unele nevoi, sunt si eu fiu de sofer si am fost mult si bine,in tara si in strainatate cu destule tiruri si acesti cai nu sunt pe degeaba facuti si dati unui camion pentru ca in ziua de azi stiu chiar eu soferi pe diverse camioane ce lucreaza la firma mari si de renume care incarca remorcile de doamne feri si pentru a trage dupa tine 35 de tone nu ii foarte usor,pt ca acest Volvo ii destinat transportului si nu pentru lucrari de santier si mutari de vagoane in curtiile firmelor, va dau exemplu de ceea ce am vazut eu aici si de realitate : un sofer ce lucreaza la SHENCKER ITALI cu un MAN TGA 440(asa stiu ca are camionu) de multe ori ii incarcat cu 34-36 de tone plus greutatea remorcii,proba verificata la cantar, deci cum poti sa faci un transport cu 440 de cai in loc 750, cine ii de meserie sa se puna in situatie, si nu ii singurul ci chiar taicameu si muuulti multi altii care fac asemena lucruri, deci este foarte OK un motor de 750 de cai , cine face drumuri drumuri , trebe sa stie despre ce vorbesc ! asa ca nu va mai agitati in contradictoriu ca astea is lucruri numai pe hartii si o alta realitate care vorbiti voi (acea realitate a patronilor sau a copiilor) nu a soferilor de curse lungi ! sunt de acord cu scaniforever dar este necesar in ziua de azi un motor de serie asa puternic indiferent de ce marca ii !
  6. .
    superb Leu tau Mitza. arata foarte bine si foarte ingrijit si vreau sa zic ca ii norocos rau taicatau si uh ca il aveti, vreau sa mai zic ceva ca stiu firma de pe pralata de la remorca voastra SITTAM , poate o sa va fac si ceva poze cand o sa trec pe la firma ca ii aproape de mine :)) din ce an zici ca ii ? imi place ca are spatiu intre cele 2 scaune si poti sa stai in picioare foarte linistit :D
  7. .
    QUOTE (Mitza. @ 8/7/2012, 20:24) 
    Vezi ca e 2x6 nu 4x2

    scuze de greseala dar am remediato :D

    colegii va multumesc foarte mult de apriecieri https://faccine.forumfree.net/clap.gif https://faccine.forumfree.net/clap.gif si pentru BOGDAN : as face un contest cu tine dar sincer nu mai am cine stie ce alte poze dar ma bag daca vrei :D
  8. .
    QUOTE (Stefanuts' @ 7/7/2012, 23:51) 
    Merg de rup camioanele astea ;) Ce bine arata in poza asta :D http://i47.tinypic.com/x1mwx5.jpg

    ms mult ;) si sa sti sa au rezistena mare !

    ms mult de apreciere ROXYN , este mai divers decat un cap tractor si mult mai util mi se pare dar fiecare cu ce ii place mai mult ! DASCALE sa iti pup picioarele ca acuma o sa poti sa te uiti mai altfel la el ! "MULTZAM" DE APRECIERE ! ;)
  9. .
    Salutare colegi ! Aici o sa va arat si o sa prezint si eu o minunatie de camion (pentru mine este,altii o iau cum vreau ei) este un MAN F2000 26.464 din anul luna mai a anului 2000. Acest camion a fost cumparat de firma LONGO&CO in 2007 si acea pe atunci undeva la vreo 400000 km . Este un camion pentru transportul modular pentru ca aici in Italia mare parte din transport este modular. Dupa cumpararea acestui camion tatal meu a urcat pe el si lucrand pentru firma TRANSCO ,facand transport in partea de nord si centru a Italiei cu tot felul de marfa industriala. A suferi 2 accidente mai grave,o tamponare usoara si o rasturnare pe partea dreapta fata soldata doar cu ruperea scarii de la cabina , drept urmare dupa 6 luni a fost vandut in 2011 prin luna aprilie, cu toate ca in 2008 dintre toate autotrenurile de la firma Transco a facut cei mai multi km ajungand la 200000 km fara putin in acel an.Din pacate a fost dus la cineva care il foloseste la transporturile din Africa.M-am atasat foarte mult de acest camion pentru ca m-a purtat in multe locuri din Italia fiind un tir foarte bun si rezistent. In momentu vanzarii tirului tata avea la bord 895789 km parcursi . Ulterior dupa vanzare am aflat ca motorul avea cativa cai in plus adica 520 CP , fiind modifica centralina si limita de viteza care o avea la 98 km/h ajungand in perioada 2007-2010 sa fie numit de ceilalti tiristi din Italia "SAGEATA ALBASTRA sau ALBA".Sincer tata cat timp a lucrat pe el,a incercat sa il intretina cat a putut dar se pare ca dupa unele mici incidente patronul nu i-a mai acordat nici o sansa si a fost lasat deoparte desi a fost extrem de bun din punct de vedere mecanic. Trecea cu usurinta Apenini de aici desi uneori avea incarcatura de peste 30 de tone , fugeau foarte bine calutii din ele si niciodata nu a fost stricat,totul mergea foarte foarte ok de aceea am fost,sunt si voi fi asa de atasat de acest camion,fiind unicul model de F2000 pentru transport modular din partea de nord a italiei !
    Detalii tehnice:
    an fabricatie - 2000
    model 26.464 BDF sau autotren
    motor de TGA
    km parcursi 895789
    3 axe din care una mobila
    platforma modulara pentru case de 7.45 m pe camion si remorca
    putere - 520 CP
    cutie transmisie manuala cu buton pe schimbator
    Euro 3
    cabina inalta cu 2 paturi
    suspensie pe perne de aer reglabile pentru a putea intra sub casele modulare
    tractiune 6x2
    greutate maxima admica de 44 tone
    greutate camion + remorca 18 tone
    si alte echipamente .
    iar acum poze mai vechi si mai noi pe care le-am facut de-a lungul timpului , putini din voi il stiti cu siguranta :D


































    ASTEPT PARERILE VOASTRE ! ;)

    Edited by ….:::porumbelu' ady_sm:::…. - 9/7/2012, 13:16
  10. .
    hopa hopa ce avem aici :D un 19.414 , un LEU cu greutate si plin de caracter,fiind cu morotul de TGA , ma lasa fara de cuvinte. ar fi fain sa pui si niste poze cu interiorul :D is cam putine F2000 cu seria de dinainte de TGA si is foarte foarte reusite. La deal ajunge primul in varf, o recunosc de pe propria experienta cu F2000-ul pe care a lucrat tata . IMI PLACE LA NEBUNIE F2000 :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
  11. .
    ce Leu frumos :D este seria de F2000 de dupa F8,dar ceva detalii mai sti despre el ? oricum tin sa spun ca este din seria veche de MAN, este foarte reusit si foarte bine dotat de mecania si motorul excelent !
  12. .
    ce ciuda mi pe tine mai oaie :P ca il mai vezi din cand in cand , ce noroc chior :)) si sti ceva !? ca imi place si mie mult la neboooooooonie mertzanu lu' tata'tau :wub: :wub: :wub:
  13. .
    arata foarte bine la km pe care ii are si din cate imi aduc aminte cu tirurile de romania , l-am vazut aici in zona de nord a italiei prin ceva parcare si posibil sa fi trecut pe langa el , dar cu ceva timp in urma cand mergeam si eu cu tata. Se pare ca tatal tau a fost norocos ca l-a prins la mana si nu i-a dat deloc probleme :D LA MULTI KM !
  14. .
    arata foarte bine si nu ma indoiesc deloc ca este "cel mai tare Volvo" mai ales cand lucreaza pe un asemenea camion tata sau bunicu sau altcineva foarte aproiat.Sincer eu admir toate camioanele dar numai cele care nu fac figuri si tin , iar pe drumurile din romania daca umbla mai mult la cati km are ar trebui deja sa deie semne de oboseala si sunt de acord cu tine,din punct de vedere al formatiei mecanice este foarte bun pentru ca a fost creat pentru un anumit sector de drum avand randament mai mare fata de alte camioane !
  15. .
    este firma de curierat, dar ii foarte mare, acum taicameu lucreaza la ei,este o firma care are doar semiremorci si case tip container , in curand o sa va pun si poza sa vedeti si LKW WALTER cu autotren !
74 replies since 31/1/2010
.